رافائل داسیلوا: عشق اندرسون به مک دونالد باعث شد او بهترین فوتبالیست جهان نشود
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۹۶۷۲
رافائل داسیلوا معتقد است اندرسون استعداد لازم برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا را داشت اما تنبلی و عادات غذایی غلط مانع این امر شد
رافائل داسیلوا، مدافع راست برزیلی باشاک شهیر که سال ها برای منچستریونایتد بازی کرد، همراه با برادرش فابیو کتاب زندگی نامه منتشر کرده و در بخشی از این کتاب درباره استعداد اندرسون، هافبک برزیلی اسبق منچستریونایتد صحبت کرده است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
اندرسون دیوانه بود اما او را خیلی دوست دارم. او گاهی خیلی بی خیال و رها بازی می کرد. اگر اندرسون دوندگی بیشتری داشت، می توانست بهترین بازیکن لیگ شود. البته او با مصدومیت های مهمی هم روبرو شد و مشکلات تغذیه ای اش هم روی عملکردش تاثیر می گذاشت. این اتفاقی نبود که بهترین بازی های اندرسون مربوط به زمان پرفشار لیگ بود چون او فرصت کافی برای خوردن نداشت. اگر اندرسون مثل یک فوتبالیست حرفه ای می بود، می توانست بهترین بازیکن جهان شود و عشق او به مک دونالد، مانع این امر شد. با تمام جدیت این را می گویم. اندرسون چیزی را جدی نمی گرفت و او زندگی را با بی خیالی طی می کرد. از نظر کیفیت، اندرسون واقعا بااستعداد بود اما در خصوص تغذیه، هر چیزی جلویش می گذاشتند را می خورد.
اندرسون در سال 2007 با 32 میلیون یورو از پورتو به منچستریونایتد پیوست و توانست جایزه پسر طلایی را کسب کند اما روند پیشرفت او متوقف شد و او در سال 2019 و در 30 سالگی با پیراهن باشگاه دسته دومی آدانا دمیرسپور ترکیه از فوتبال خداحافظی کرد.
اخبار داغ
فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها علی دایی مقابل دوربین طرفداری: بکن باوئر از حضور ایرانیان در کیف تعجب کرد؛ پرسید اینها دوستانت هستند؟ برترین های قرن با علی دایی: بدون علی کریمی، کریم باقری، خداداد و ... نمیتوانستم کاری کنم حمله سپهر حیدری به ارسلان مطهری سایه بلند راموس؛ پیراهن کاپیتان بیش از حد سنگین است واکنش فن دایک به مخالفت با حضور فن خال در تیم ملی هلند: شرم بر نویسنده میرور!منبع: طرفداری
کلیدواژه: رافائل داسیلوا
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
معرفی بهترین مستندهای جهان
آفتابنیوز :
اگر مستندبین حرفهای هستید یا حتی اگر تنها با مستندهای حیات وحش که از تلویزیون پخش میشود آشنایی دارید، پیشنهادهایی که در اینجا برای شما داریم میتواند حسابی سر ذوق تان بیاورد.
تاریخچه وحشت عامیانه
کارگردان: کییرلا جانیس
سال ساخت: ۲۰۲۱
اگر از خورههای ژانر وحشت هستید و شبها تا یک فیلم ترسناک نبینید خوابتان نمیبرد، این مستند را از دست ندهید. دوستداران ژانر وحشت به زیروزبر این ژانر توجهی وسواسگونه دارند و سبکها، زیرگونهها و تکنیکهای فیلمهای این ژانر را به دقت بررسی میکنند. وحشت عامیانه یا وحشت فولکلور یکی از زیرگونههای ژانر وحشت در سینما و ادبیات است که از عناصر عامیانه برای وحشتآفرینی استفاده میکند. این مستند کاوشی در تاریخچه وحشت عامیانه از پیدایش آن به واسطه گسترشاش در تلویزیون بریتانیا در دهه ۱۹۷۰ تا احیای آن در دهه گذشته است.
فریدا
کارگردان: کارلا گوتیرز
سال ساخت: ۲۰۲۴
فریدا کالو، نقاش مکزیکی، بین سالهای ۱۹۰۷ تا ۱۹۵۴ زندگی کرد و با اینکه زندگی نسبتا کوتاهی داشت، اما به دلیل هنجارشکنیهایش یکی از چهرههای مهم هنر معاصر به شمار میرود. چهره فریدا برای کسانی هم که با تاریخ هنر و نقاشی آشنایی ندارند آشناست چراکه فریدا خودنگارههای زیادی از خود کشیده بود. فریدا پس از تصادفی سخت در سال ۱۹۲۵ برای اولین بار شروع به نقاشی کرد و دردهای خودش، همجنسانش و ملتش را روی بوم آورد. زندگی پرماجرای فریدا تا به حال موضوع چند مستند و فیلم داستانی بوده. این مستندانیمشین هم نگاهی به زندگی این نقاش برجسته مکزیکی دارد.
چهار دختر
کارگردان: کوثر بن هنیه
سال ساخت: ۲۰۲۳
روزی دو دختر بزرگتر الفه، زنی تونسی که مادر ۴ دختر است، ناپدید میشوند. کوثر بن هنیه، کارگردان تونسی، از بازیگران حرفهای دعوت میکند تا نقش دو دختر غایب را بازی کنند. برای الفه که غم غیاب دخترانش را بر دوش میکشد، حضور بازیگرانی در نقش آنها به معنی سر باز کردن زخمهای دل و جانش است. بن هنیه موقعیتی بدیع را شکل داده و تجربهای منحصربهفرد را در برابر دوربین ایجاد کرده که سویههای عاطفی و روانی مختلفی دارد. این مستند که برداشتهایی را از امید، طغیان، خشونت، خواهری و… عرضه میکند، سوالهایی اساسی را درباره شالوده جوامع ما به بحث میگذارد.
منبع: همشهری آنلاین